Vindkraftverk

OJ vad mycket kommentarer jag fick. Självklart mamma, kommer vi till Skåne i helgen så blir det ett besök i Åstorp, fattas bara annat!! Men vi vet ju inte än. Och jaaaa, MariaP, jag vet att det kanske inte är rimligt att göra listor om hur spontant livet börjar vara. Det är nog helt sant att man kanske inte skulle behöva listor. Men jag är lite kaosig och behöver nog mina listor - dessutom är listor KUL, det har Fredrik smittat mig med, King of Lists. ;-)

Idag varknade Elmo tio i fem och sen låg jag och drog mig till halv sju innan jag gick upp. Fick fantastiskt bra resultat från nya designkillen och är mycket nöjd och sen beställde jag lite spel på nätet, inklusive ett till min älskling som jag hoppas hon kommer gilla (nu blev du nyfiken va, darling?), eftersom Sims3 verkar dröja.

Och så fick jag mail från Plusenergi, och nu har vi äntligen fått vårt avtal fixat så att all vår ström kommer från en sån här:


Bra va? Miljömedvetet och en sponsring av vindkraften som är en av de tre häftiga teknikerna för energi i 2100-talet. De andra två är solkraft och vågkraft. Det är viktigt att göra sitt för energin, och jag gjorde mitt i morse - jag drack en kopp kaffe. Det har varit mysigt att jobba hemifrån två dagar och jag har fått gjort ganska mycket, men nu måste jag vara på kontoret, jag har ett gäng möten. Ska svara på Evas utmaning sen också, men jag måste tänka till lite.

Kommentarer
Postat av: Maria P

Haha, jag är likadan. Jag gör också listor för att bevisa hur effektiv och strukturerad jag är. Funkar bra för mig. Och för dig, verkar det som :) Huvudsaken är ju att vi är lyckliga!

2009-03-04 @ 09:40:16
Postat av: Petra

DU E SÅ SNÄLL, GE MIG OCKSÅ DATASPEL.

(something like zootycoon) hahaha, skojar bara!

2009-03-04 @ 10:21:30
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Alex

Kaos... Jaja, du spelar ju Lizardmen så det är väl inte annat att vänta? ;) Hur som helst, tror jag vet var de där står någonstans, dock kan det ju vara var som helst i Sverige för allt jag vet. Det är ju inte en alltför ovanlig syn idag. Sedan en tredje sak, du kanske missade den kampanjen i januari då eftersom du inte riktigt bodde här då men PlusEnergi avvecklas i april tror jag - och man blir slussad lite varstans beroende på de val man fått. Kan tänka mig att ni fick reda på detta när ni skrev avtal?

2009-03-04 @ 19:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0