Sen kväll

Man är trött på kvällarna när man sover lite mindre, men så länge familjen är lycklig är jag lycklig. Och nu snarkar valpen inburrad i knäet på Hannah som berättar stolt för sin mamma i telefon om hur duktig han var på valpkursen. Och note to self: om man kör i Göteborg på en större gata och ska svänga vänster så ska man lägga sig i högerfilen eftersom stadsarkitektkontoret har en tendens att skicka en i en båge runt hela korsningen (Järntorget, Drottningtorget, Gårdarondellen). Ligger man i vänster fil är man körd.

Och det blir kanske lite förändring på bloggfronten. Jag gillar ju att blogga och tycker det är intressant och spännande men ibland blir det inget av det för jag orkar inte gå in på olika bloggar - ibland vill jag skriva om tankar om samhället, mitt jobb och livet. Ibland vill jag bara berätta om min dag.

Just nu har vi kollat på programmet om action bakom kulisserna på Arlanda - lite coolt, tänker på pappa varje gång jag ser Arlanda eller är där. Han har ju varit ansvarig för att bygga alla sorteringsmilen som ser till att bagaget kommer från A till B. Och nu är det lyxfällan  med bloggaren Anna Hibbs, som bränner 32.000 i månaden. 5000 i månaden på sprit, 6000 på skönhet, 8000 på kläder, 3000 på resor, 7500 på mat. Och så vidare. Wow.

Jag borde verkligen börja blogga lite mer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0