Mysigt...

...att komma hem från Fredrik - en riktigt trevlig kväll. Det har varit lite skumt. Min närmsta vän bor i samma stad men vi har inte umgåtts på egen hand sedan jag flyttade upp i princip, men nu fick vi en kväll. Jag hade en del skrivjobb så jag satt hemma under dagen så jag kunde hjälpa till att ta hand om Elmo och få göra frukost och lunch till min darling, och när jag var färdigjobbad smet jag iväg till Fredrik, pappa till William, och målade och snackade om allt från jobb till spel i några timmar. Sen åkte jag hem till darling som mötte mig med Elmo och så lagade jag pannkakor, skrattade och myste. :)

Det är fint att få vara sig själv med någon. :)

Kram och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Alex

Måste vara skönt att inte ha jobb 24/7 som du hade innan. Ta hand om dig :)

2009-03-03 @ 03:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0