Lista

...stulen från Eva:

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Letade parkering
Vad gjorde du för 15 min sen?
Tittade på Cesar Millán - mannen som talar med hundar (seriöst bra!)
Det sista du sa högt?
Vilken fin fredag vi har!
Det senaste någon sa till dej?
Ska vi utvärdera den? (som skämt)
Vad har du druckit idag?
Kaffe, vatten, cola, vitt vin, mjölk
Vad var det senaste du åt?
Chiliostbåge
Vad var det senaste du köpte?
Mat på ICA
Vad är det för färg på din ytterdörr?

Vit
Vad är det för väder hos dej nu?
Molnigt
Godaste glassmaken?

Beror väl vilket humör man är på? Mintchoklad? Eller riktigt fin gammaldags vanilj
Drömmer du mardrömmar?
Ibland.
Trivs du med ditt jobb?

Absolut! Mer vissa dagar såklart.
Favoritklädsel?

Mysbyxor
Favoritlåt just nu?

Oj, svårt. Vet faktiskt inte.
Vad ser du om du tittar till höger?

Min darling!
Vad ska du göra härnäst?

Titta på resultatet av Let's Dance (även om jag inte kan se Tony utan att tänka att jag vill ha mina 15.000 din jävel!)
Höger eller vänsterhänt?

Höger.
Humör just nu?

Glad
Favoritgodis?

Lakrits (saltlakrits, inte sötlakrits)
Kläder just nu?
Mysbyxor o t-shirt
Sommarplaner?
Husvagnsemester med svärmor (och älskling såklart!) ;-)
Hur många kuddar sover du med?

Två.
Spelar du ngt instrument?

Nope, har spelat violin (men slutade pga mobbing i trean)
Morgon eller nattmänniska?

Morgonmänniska numera, skyller på åldern och en väldigt vaken hundvalp
Vad är viktigast för dig?

Att vara lycklig och älskad.
Är du kittlig?
Lite
Snarkar du?
Som Canfor Houston.
Äckligaste insekten?
K-A-C-K-E-R-L-A-C-K-A
Stökigt eller välstädat?

Välstädat.
Vad längtar du efter mest just nu?

Har allt jag behöver, en vovve som gnager på sitt fredagsben och en älskling som sitter och chattar precis bredvid mig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0