CAWA

Det blir det om man sätter ihop förstabokstäverna i dopet vi var på i Getinge idag. Lille William blev döpt, av samma präst som döpt Fredrik och hans syster, och som också vigt Fredriks föräldrar. Wow, vilka traditioner!!! Det var jättemysigt, och Hannah tog över 260 bilder totalt. Hon är så GRYMT bra på att fotografera!

Ewa sjöng vackert och William fick massor av presenter. God mat, bra folk, intim och personlig stämning. Mysigt och härligt! Ikväll blir det lite vårrullar och ris i Ekeby. Det blir kanon. Ombyte till mysisar och slapping väntas. Och så ska vi prata bröllop, Hannahs mamma får sin drömprins i sommar och jag ska vara toastmaster.

Nä, nu blir det mer softing! Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Bmamma

längtar till söndag lunchtid då jag får fint och efterlängtat besök.

Längesen jag såg min lille gosse

2009-03-14 @ 19:10:35
Postat av: Eva-camilla

Du kommer att bli den "bästaste" Toastmaster som finns!!

Kramar

2009-03-15 @ 18:28:04
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0