Bloggbyte i skrivfabriken

NU mina vänner, nu är det dags att få en ny adress att leta sig till. Kraschen kom till efter en krasch i en bil och en krasch i livet och den kommer vara kvar som minnesmärke, men det har gått några år sedan dess, snart tre. Och jag skriver ibland djupt, ibland ytligt, och har inte riktigt kunnat mixa.

Därför har jag nu av min kära Hannah fått en ny design på en blogg där jag kan skriva om djupt och ytligt, om personligt och om mina åsikter. En enda plats, inte två halvdana. Jag hoppas det kommer ge frekventare uppdateringar och fler läsare.

Det innebär också att den här bloggen inte kommer uppdateras mer. Finito. Done. Closing the books.

Besök min NYA blogg istället, där vardagsrapporterna fortsätter - nu blandade med mina åsikter om hur världen blir bättre.

WWW.FLINTBERG.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0