Bla bla bla

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag borde skriva något kreativt om utvecklingen av skolan, men det känns för tungt och seriöst. Jag borde kanske skriva om hur våren kommer allt senare och fundera på om det är en naturlig skiftning i klimatet eller om det har med vår påverkan att göra.

Men nah, jag vet inte om jag orkar det. Jag ska iväg till lilla Ale kommun nu, norr om Göteborg, och prata med en rektor. Och sen är det kontorsdag, vilket är ganska skönt faktiskt efter två dagar konferens. Ikväll ska vi på studiefrämjandet på en föreläsning om hundars språk.

Och jag borde raka mig. DET tänkte jag i alla fall göra. Typ nu.

Kommentarer
Postat av: Maria P

Äh, skit i det. Så jobbigt att skriva seriöst. Dessutom är det roligare att läsa sånt som har med er och ert hem att göra! ;)

2009-03-11 @ 11:41:37
Postat av: Eva-camilla

haha..du e för go! gillar nästan dina oseriösa inlägg bäst! så vet du det!

kramar

2009-03-11 @ 17:37:27
URL: http://evamum.blogg.se/
Postat av: Alex

Ambitioner börjar i liten skala ;)

2009-03-12 @ 14:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0