Tidig morgon

Idag är den första "lediga" dagen. Jag börjar ju egentligen inte förrän 1:e feb, men mina tidigare konsultuppdrag och de nya projekten tar upp vad som egentligen är heltid ändå nästan. Jag har försökt klumpa ihop den lediga tiden och idag tar jag helt ledigt för att vi ska åka runt och titta på mer saker vi behöver.

Vi har skaffat det mesta nytt, en investering för framtiden absolut, och ett väldigt fint hem som jag tror passar oss båda. Men vi väntar på vardagsrummet som inte kan bli klart förrän i mitten på februari då TV-bänk och soffa anländer. Men innan dess behövs en hallmöbel (svårt, måtten är 80*35) med förvaring. Och så behöver vi två mattor - en till vardagsrummet och en till sovrummet. Och så en taklampa i vardagsrummet. Vi behöver fler lampor i vardagsrummet, men vi har ingen möjlighet att köpa än, för vi har ju inte soffa och tv-bänk.

Idag flyttas också de sista lådorna som ska till shurgard och till förrådet.

Puh. Mycket att göra... nu ska jag väcka Hannah tror jag så vi kommer iväg i vettig tid. Har bara P-tid till 10, men jag har i alla fall fått iväg ansökan om boendeparkering och miljöbilstillstånd för Göteborg nu. Och ikväll ska det göras budget.

Kommentarer
Postat av: Gun Frick

Hej Björn

Skönt att du börjar leva lite svensson liv (lite iallafall)ha det bra och jäkta inte för mycket.

Kram Moster

2009-01-22 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0