Flytten avklarad... nästan

Ja, så var det dags att försöka få lite fart på bloggen igen. Just nu ser livet i Göteborg ut lite såhär:


På Pluskontot:
- Lägenheten är enormt fin
- Hannah är om möjligt, ännu finare (igår väntade fika och mackor innan ikea-besöket från jobbet, idag har jag fått matlåda)
- Det är spännande och rätt skönt att ha ett "vanligt" jobb
- Jag börjar lära mig köra i Göteborg

På minuskontot:
- Jag har nog burit ungefär två ton senaste veckan
- Jag är rätt trött på Ikea nu efter fem besök senaste veckan
- Vi får ingen soffa förrän i mitten på februari
- Vi har ingen tv-bänk och inget internet än

Men nu måste jag jobba lite. Räkna med fler uppdateringar, på jobbet har jag i alla fall internet och på torsdag handlar jag nog en router på Mediamarkt för lite bredband hemma också.

Kommentarer
Postat av: Joakim

Skönt att flytten gått bra så här långt! När blir det inflyttningsfest? :)



/J

2009-01-20 @ 09:14:54
URL: http://blogg.fiskecampskane.se
Postat av: mamma

Kul att bloggen är igång igen men hur klarar Hannah sig utan internet??

Vad hände med han som aldrig skulle bli ngn Svensson med bostadsrätt bil "fru" och snart "barn" och en kommunalarbetare på köpet skulle aldrig bli "vanlig"

2009-01-20 @ 09:40:23
Postat av: Björn själv

Inflyttningsfest blir inte förrän soffan kommit, dvs tidigast blir det i månadsskiftet februari-mars. Det finns lite andra, hemliga faktorer som också påverkar ;)



Och Hannah lider nog lite tror jag, men vi har så fullt med flyttgrejs att fixa, det finns ingen tid till dator.

2009-01-20 @ 09:49:32
URL: http://kraschen.blogg.se/
Postat av: Alex

Det går undan märker jag. Men kul att ni fått iväg allting och att nu har - nästan - allt på plats :)

2009-01-22 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0