En vecka senare

Min förbättring av skrivandet i bloggen gick helt åt skogen den senaste veckan. Det har varit en resa till London där emellan som ställt till det, och sedan har det varit full jäkla fart med att försöka packa ner Malmölägenheten, börja jobba igen och försöka ordna med flytten till Göteborg.

Snart är det dags för flytt. Och som jag längtar, att få slippa pendla Malmö-Göteborg. Nu blir resorna längs E6:an mer lustbetonade än tidigare.

Mer att berätta, jag skulle vilja skriva mycket, det har varit en händelserik vecka, men jag beklagar käraste bloggläsare. Jag får nöja mig med att berätta att när flytten väl är klar så ska det bli en mer aktiv blogg.

Kommentarer
Postat av: Alex

Ta det lugnt björn :) Hälsan först, allt annat sen... Hoppas du/ni hade det kalastrevligt i London, grabben :)

2009-01-13 @ 18:37:01
URL: http://www.lunarstorm.se/sasch/
Postat av: mamma

hoppas det

2009-01-13 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0