Bloggande och bloggläsande

Jag skulle vilja skriva en lång fin post om Elmo, vår fina hund. Men hans framsteg kan man läsa om i Hannahs blogg som skriver mycket flitigare än jag gör och som tar fina foton på honom. Och jag vill skriva en lång fin post om de trevliga kommentarer jag får, på förra inlägget hade både Maria P och Hannahs mamma Eva kommenterat.

Jag tänkte på det här med bloggande och på bloggkoll.se som är en väldigt bra tjänst för er som läser en del bloggar. Där kan man lägga upp bloggar man läser och ha dem på bevakning. Nästa gång du slår på datorn - logga in på bloggkoll.se så ser du ALLA inlägg du missat från dina favoriter.

På min bloggkoll finns just nu följande bloggar:
Hannahcharlotte (Hannahs blogg)
Evamum (Hannahs mamma)
Livet ur en annan vinkel (min gudsons föräldrar fotar hans liv!)
Mammaledigt (Elinas blogg om lille William)
Miss Persona (ett ex som blev lesbisk dragartist...)
Petriiich (Hannahs lillasyster)
Prästflickan (en av prästerna i Slottsstadens församling, tillika gift med en gammal bekant)
Warcry (en gammal vän som nu läser till präst i Frälsningsarmén i London)

Sen läser jag en del politiska bloggar också, men de orkar jag inte skriva om här. Jag vill dock tipsa om Peter Englunds blogg som är personlig och väldigt trevlig!


Kommentarer
Postat av: Petra

Petriiich (Hannahs lillasyster) !!! :D du ligger på min bloggkoll också!

2009-01-28 @ 10:39:54
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Eva

Hihi..du är med på min bloggkoll också.

Men det är ju inte precis så att du är jätteaktiv på din blogg ;) Men jag har full förståelse för det..Jag VET ju hur krävande Hannah är :o hahaha

Kramen till dig

2009-01-29 @ 17:12:56
URL: http://evamum.blogg.se/
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Tråkigt att du inte läser min längre,

jag har din på bloggkoll iallafall,

trevlig helg!

2009-01-30 @ 19:21:07
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha älskar beskrivningen "ett ex som blev lesbisk dragartist". Jag låter exotisk ;)

2009-02-01 @ 10:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0