Oj...

Det var länge sen jag skrev nu. Det har hunnits med både warhammerturnering, lugn helg och lite vardag. Vi börjar äntligen komma i ordning och alla möbler är på plats. Och snart kommer första kommunaltjänstemannalönen. Wow. Det har gått fort. Tack och lov börjar Elmo bli lite mer rumsren och sköter sig duktigt när han ska ut, sätter sig vid dörren och tittar längtande på oss. För det mesta. Ibland slarvar han och när vi kommer hem och har varit borta kan han ibland bli så till sig att han kissar på sig. Men de riktigt jobbiga nätterna är inte så många.

Vi har fastnat i Little Big Planet också, ett förtjusande spel till Playstation 3 som med fördel spelas i par. Även om det blir svårare. Kul, roligt, och annorlunda grepp på plattformstänket.

Warhammerturneringen var SÅ kul. Riktigt roligt, även om jag bara blev tvåa. Bättre än första turneringen där jag blev sist. På jobbet rullar det på - skönt att inte behöva ha några mängder med resor varje vecka. Även om jag inte tycker tiden räcker till för allt man vill göra. Dagarna bara rusar iväg. Det känns som om det var en vecka sen vi flyttade in, men det är snart sex veckor sen. Helt bisarrt vad tiden går.

Ja, vid elva är man som hundförälder helt slut och borde gå och lägga sig. Så det tänkte jag göra. :)

Kommentarer
Postat av: Alex

Vad spelar du för armé? :) Kul att allt börjar komma i fas... det var ju ett tag sedan det var lugnt i Björnland.

2009-02-28 @ 14:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0