Ohärliga Hem

Det är rasande snabbt som helgerna trillar på. Den här helgen hade vi planerat:

1. Soffan kommer upp med Hannah på fredag
2. Vi skruvar ihop tv-bänken från Härliga Hem, som vi efter fem veckor äntligen fått alla delarna till
3. Vi njuter av en lugn, skön söndag ihop

Såhär blev det:
1. Soffan var försenad.
2. Delarna till tv-bänken som kommit var fel delar.
3. Söndagen blev fylld av att jaga ny tv-bänk och fixa

Inte riktigt som planerat. Men bänken från Jysk är väldigt fin där den står och på tisdag kanske soffan kommer. Ja, jag säger kanske, för man vet ju faktiskt inte så säkert. Men vi hoppas. Kanske nästa helg blir bra. Och då kanske Hannahs bästa vän Linnea kommer ner, vilket jag tycker är HUR kul som helst, för jag vet hur mycket Hannah saknar henne. Och så ska jag spela warhammer (tyvärr hade butiken stängt igår och har stängt idag så shopping av nya grejor är inte helt enkelt, vilket gör att jag inte riktigt vågar bygga armé än).

Nå, i vilket fall, nu är det snart dags att dra till jobbet. Och sen Stockholm. Sista veckan att flänga på ett litet tag i alla fall. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0