Mission complete

Det gick bra i Umeå. Jag har tagit lite bilder men eftersom min datorn inte har en direkt kortläsare är det lite mer jobb att lägga in alla bilder så jag får pilla med det senare. Inte så intressant kanske, men jag fick i alla fall extremt bra respons och kände för första gången på länge mig inte nervös alls. Jag har tusen gånger lättare att köra en halvtimme presentation i plenumsittning än att köra samma presentation i ett klassrum.

Märkligt. Och jag är slut. Helt utmattad faktiskt och ska jobba som fan imorgon också, och med filmen på fredag och sen ska jag göra mig helt otillgänglig i helgen. Energy refill. Much needed.

Det känns för övrigt bra när regeringens vindkraftsamordnare, tvåfaldig eu-parlamentariker ger cred åt ens presentation i sin egen. Och när det dyker upp entusiastiska lärare och har lite glöd i ögonen över övningarna man gjort. Det känns bra.

Och umeå är på listan över bra städer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0