fredagseftermiddag

Blir inte så långt idag, jag har skrivit på min andra blogg (jo, jag har en till, har inte skrivit så mkt där än, men jag kände jag har en massa tankar om politik och samhälle som kanske fler vill läsa så jag la dem på en annan blog. dessutom är blogger ett bättre verktyg egentligen.

http://globalunion.blogspot.com

Men i alla fall. Intensiv dag, men kan checka av ganska mycket av vad som behövdes göras under dagen och det känns bra. Har lite småpuckar kvar men sen kan jag faktiskt säga att jag är klar för dagen. Tror jag. Hade behövt göra mer, men man måste sätta en gräns nånstans. Ska hinna ner på stan och göra lite shopping inför genomförandena på måndag. Hade hellre spenderat min födelsedag med att kramas än att undervisa fackombud. Men, men....


Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0