Bomber i Beirut och födelsedag

Länge sedan jag skrev känner jag, men jag har inte direkt hunnit. Min födelsedag i år blev... väldigt speciell. Det började med natten till söndag, efter en kul rollspelssession. Kom i säng ganska sent, sov i Peter och Fridas lägenhet som jag vaktar medan de är på bröllopsresa. Skönt att bre ut sig i en fyra mitt i stan.

Klockan fem hände detta: LÄNK

Inte så mycket sömn när en bilbomb smällt utanför fönstret....

Sen en lugn söndag och sen fira med mamma. Avstämningsmöte kring arbete i Falkenberg blev till 4 timmar och i säng vid 01. Upp 05.30 på födelsedagen och iväg till jobbet. Blev två intensiva och tuffa dagar. Riktigt tuffa med lång kväll och övernattning på folkhögskola. Så det blev tyvärr inte mycket firande. Fantastiskt mycket tack till alla som smsat hälsningar!!!!!

Nu är det 100% RELAX som gäller ikväll. Ingen telefon, ingenting. Bara slappa. Det är jag faktiskt värd!

Kommentarer
Postat av: Maria P

Hej, länken funkar inte men det räcker ju med "bomb" för att man ska förstå. Detta Malmö...! Har verkligen sett sina bästa dagar... Uörk.

2008-10-15 @ 09:08:14
Postat av: Saschen

Läskigt... :S Speciellt med tanke vad jag tror att jag har en annan vän i samma område som också berättade om incidenten för mig... Otrevligt värre men tur att ingen kom till skada :)

2008-10-18 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0