Afton i Umeå

Umeå är ännu en av de där städerna jag gillar att vara i. Det är nåt visst med luften här, den känns renare. Och så är det halt som fasen på gatan, ungefär 0 grader och friskt och kyligt. Hotell Pilen var ett riktigt trevligt hotell. Mysigt litet hemtrevligt rum under taknocken i en villa. Opretentiöst men mysigt. Hotellrum som gör Björn nöjd får gärna komma i två format - lyxigt och superserviceminded - eller hemtrevligt och mysigt. Här finns allt man behöver, till och med tekokare på rummet.

Nu bråkar blogg.se IGEN så jag inte får ladda upp en bild. Den kräver lösenord om och om och om igen. NU så...



Såhär ser det ut. Jag bor i villan till vänster. Imorgon ska jag hålla föredrag om EU tillsammans med EuropaDirekts kontor i Västerbotten och Riksdagens EU-informatörer. Det blir nog bra.


Nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0