ZzzzZZ

07.15
En gaaanska trött Björn. Har inte sovit bra, fastän sängen varit skön. Flera nätter nu som jag haft svårt att somna på kvällen. Vet inte varför, känner mig inte direkt stressad faktiskt. En dusch kanske botar tröttheten? Lång dag ahead...


07.27
Japp, lite bättre. Nu ska vi se vad hotellet har att erbjuda i frukostväg. Är inte sådär jättehungrig men lite frukt och en kopp kaffe kanske?

08.46
Ännu lite bättre efter en riktigt grym frukost, som finns att beskåda nedan:
Inte så illa va? Frukt, en riktigt god apelsinjuice, och lite bröd och potatisomelett. Och tre koppar kaffe. Ja, jag var trött, fler frågor?

Resten av min dag kommer jag att spendera i det här rummet, här illustrerat med en något suddig Karl A:
Ett trevligt mötesrum, en effektiv vaktmästare och en projektor senare komme vi vara igång. En professor från Irland tittade in men försvann en snabbis på jakt efter kaffe. Om tio minuter börjar det. Jag skriver säkert lite då och då.

Bra med mer bilder? Tack Hannahn för tipset!

Kommentarer
Postat av: Maria P

Hej Björn!

För insomningsproblemet har jag ett klockrent recept:



1) Ta en allergitablett (vilket receptfritt märke som helst)

2) Drick ett glas vin



Jag lovar att du somnar inom 2-3 timmar! Slår aldrig fel.

2008-11-26 @ 09:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0