Stughelgen

En liten rapport från helgen i bilder....


När elden sprakar blir det riktigt, riktigt hemtrevligt...


Jag lagade till en fin laxbit med en pasta som sedan fick gosa ner sig i lite salt, peppar, creme bonjour med karljohan, timjan, och citron. Det blev riktigt bra! Hannah är vegetarian i grunden men äter fisk och skaldjur så det här gick nog hem tror jag. :)


För er som inte fattat varför jag gillar stugan bifogar jag en bild på sjön som jag ser från allrumsfönstret. Förstår ni nu?



Hannah passade på att lära mig lite fotografering. Jag upptäckte att min lilla kompaktkamera har en svartvit funktion. Visserligen kan man göra samma sak i photoshop, men det är rätt kul att se redan när man fotar hur det blir.


På lördagen bakade vi paj och åkte iväg till pappa och kristina med lite smulpaj. Mums vad bra den blev. Väldigt husligt, eller hur? Och gott som attans! Uppskattat också.

Ja, det var lite i helgen. Jag trivs häruppe. Man kan inte vara här hur länge som helst, men det är en fantastisk tillflyktsort från stressen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Harliga bilder fran skogen i skane

vi befinner oss for narvarande i Egypten och har ocksa fina utsikt over roda havet.

har ar ca 30 grader varmt och antingen ligger vi pa standen eller vid poolen det finns fina koraller precis utanfor stranden sa vi snorklar varre dar

vi ater buffe varje kvall fran olika kulturer Italiensk Grekisk Egyptisk Mexikanskt Italienska mm mm inte dumt alls

Hotellet ar toppen med nya handdukar och nybaddat varje dag

vi ses alla blekfisar

2008-11-04 @ 17:41:56
Postat av: Saschen

Ska vi byta? ;)

2008-11-10 @ 15:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0