Snuvigt

Förkylningen har slagit till på allvar nu. Bytet av miljö var för mycket tror jag, eller så är det något annat, men jag vaknade med riktig förkylning och snuva, och sitter här i morgonrock med eländigt magknip, rinnande ögon och en näsa som en kran. Hu.

Igår var vi iväg och åt på en fisförnäm restaurang. Trevlig, sure, med en äldre herre som spelade piano och fina fresker på väggarna, på samma torg som kungliga spanska palatset. Men maten var ingen höjdare faktiskt. Fyra rätter. En lessen liten geggig fiskkaka med två musslor, följd av en bit kolja eller liknande, och så en tournedous som var... okej, med en märklig efterrätt. Men diskussionerna var ganska trevliga.

Det var rätt skönt att komma tillbaka till hotellet. Men lite bilder fick jag med mig (ursäkta kvalitén):






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0