Obama - Yes We Can

Oerhört intressant att vi fått en svart president, en president som till och med jag smälte för när jag hörde hans tal imorse. Det var oerhört pampigt och finns på Aftonbladets sida för den som vill se det. Om det nu bara vore så att man kan få grisar att flyga så hade vi haft en riktigt spännande tid framför oss. Nu tror jag inte verkligheten är så enkel och att Obama måste kompromisse en massa för att komma nånstans. Men det är en kursändring.

Nu får vi bara hoppas han får leva. Jag misstänker att någon idiot kommer skjuta honom för att han är för liberal och därmed kommer skjutas genom en konspiration. Förmodligen inte direkt, men i samband med nästa val, antingen under kampanjen eller några månader efteråt. Nu vet ni i vilken spåkula ni såg det. Och därefter följer resten av min apokalyptiska profetia.... med globala konflikter och sönderfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0