när stormen river öppen sjö...

Åt frukost i Ekeby innan jag trotsade regn och rusk för att åka till stugan och jobba. Här är så väldigt fint även när det blåser. Fantastisk plats. Kaffet brygger och är klart nu, ska hälla upp en termos så det håller sig under dagen.

Som vanligt stora omställningar i mitt liv. Alltid. Är så trött på det. Vill ha en plats som jag inte behöver flytta från om ett år eller två, en plats som kan bli hemma under en period på minst 5 år.

Nu är min kära mor hemma från Egypten igen. Det var ju lite osäkert, med tanke på att flygbolaget de åkte med var Sterling... trogna läsare såg hennes rapport från värmen. Jag skrev inte så mycket om hennes resa, jag tycker min mamma ska starta en egen blogg, det hade väl varit en bra idé? Jag är säker på att Hannah skulle ställa upp och göra designen om jag bad henne riktigt snällt. Mamma, börja blogga! Du har tid över varje dag och det kan bli riktigt roligt. Många av mina läsare skulle säkert följa din blogg med. Det är väl en bra idé? Det är buslätt och du kan skriva om quiltning, hemmapyssel och annat som du är så himla bra på. :)

På onsdag åker vinterdäcken på, nu är hösten och vintern här. Hu...

Kommentarer
Postat av: Maria P

Å... Så himla tråkigt att det skulle bli så med Räddningstjänsten. Jag tycker du gör rätt som driver det längre dock - ibland är det ett rent helsike att vara sin egen. Men är ju så... ensam i allt som går fel.



Jäkligt trist med att det är så svårt att få lån också. Jag menar - ditt företag är ju till och med AB. Gissa hur mycket jag hade fått lånai min enskilda firma? Nada, gissar jag.



Stå på dig!

2008-11-11 @ 10:29:24
Postat av: fredrik

Jag lovar att jag ska följa Angelinas ( och hennes Clintan) blogg om en sådan kommer!



/F



2008-11-13 @ 17:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0