Midnight in Madrid

Såhär såg det ut när vi kom till hotellet - niiiiiice

Och än mer blev det på insidan. Mitt rum är större än min nuvarande lägenhet och lobbyn går inte av för hackor. Men det spelar ingen roll hur skön sängen är, den är ändå inte skönare än att sova bredvid nån man tycker om :-). Spanien är trevligt, men än så länge är det ett hotell, ett gäng möten, ett gäng middagar och flygplats. Det kunde lika gärna varit Wien, Oslo eller Tokyo. Och det blir nog inte så mycket mer heller. Men det är okej. Jag längtar till vardagen som jag kan se därborta i horisonten, med mindre stress och mer vanliga kvällar framför tv:n. Det märks att jag förändrats mycket sedan tiden på förra jobbet 2003-2004, innan kraschen.

Men annars är allt väl härnere. Inget att rapportera egentligen, men en bild blev det och ett litet godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0