God morgon Slottsstaden


Så här ser det ut utanför mitt fönster. Klockan är 08.20 och jag har varit uppe i 40 minuter. Hittills har jag hunnit med att slänga in två maskiner tvätt och fixa morgonkaffet, samt ställa in telefonens bluetooth så jag kan skicka bilder till bloggen lite lättare. Det är bra. Mer bilder skapar fler intresserade läsare naturligtvis. Egentligen skulle jag vilja ha min blogg på Blogger istället, eftersom den har mer funktioner - och min telefon kan skicka direkt till blogger och skapa inlägg därifrån. Det går att göra något liknande med blogg.se, men är inte lika busenkelt.
Jag funderar också på att göra bloggen mer publik. Jag har ju en blogg som är mer publik kring vad jag tycker, men att ha många bloggar är ju som bekant ganska svårt. Det är en sak att ha en privat och en professionell (flintberg.com är tänkt att användas som en professionell blogg), men det är onödigt att ha TVÅ privata, en hemlig och en icke-hemlig. Tre bloggar som ska uppdateras dagligen är ju nästan ett deltidsjobb.

Nåja, jag får väl klura vidare. Nu.... mer jobb. Ska ringa If och kolla status på mitt ärende hos dem... och sen har jag ungefär en miljon saker att ta tag i inför spanien imorgon. som t.ex. när min flight ska gå...

Tillägg:
- Flighten går på eftermiddagen så jag får några timmar på förmiddagen att förbereda ytterligare. Tjohoo, mindre stress.
- If har inte fått svar från trafikskadenämnden, If gissar att de återkommer i början av 2009. De fick pappren i maj. Man vet att det är en statlig myndighet när....

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken mysig bild! Saknar dig...

2008-11-24 @ 10:30:58
URL: http://lovestain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0