Fredag i stugan

På vägen hem idag ringde Jenny, min kära gudsons mamma, och pratade lite om allt och inget. Jag nämnde att min lägenhet på nitton kvadrat är för liten. Hon föreslog att jag skulle bosätta mig i stugan, där är ju så fint. Och det är ju alldeles sant, det är väldigt fint här. Bara lite långt till ALLT. Men väldigt fint.

Å andra sidan ska jag få ett erbjudande från Göteborg redan nästa vecka att ta ställning till, det gick fort. Vi får väl se var det landar... och vad jag väljer att göra. Mitt liv förändras ständigt. När ska jag egentligen äntligen få slå mig till ro och inte flänga så mycket?

Ikväll ska jag förbereda spelet för imorgon och slappa lite. Skönt! Snart kommer det en bild på Hannah också, för de som är nyfikna (vilket förmodligen är större delen av läsekretsen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0