change

Ja... nu har förändringens vindar slagit till igen. Det konventionella och det okonventionella korsar än en gång vägar. Den Björn som vill stå som internationell vägdelare och den som vill ha det trygga hemmalivet får återigen slåss om uppmärksamheten. Men en sak visste jag redan förra hösten, att trygghet blir allt viktigare för mig, att inte flacka runt lika mycket.

Vi får se vilka beslut som väntar. Snart blir det frukost. En styck gosig fröken kom överraskande igår och det blir ostomelett till frukost. Det har varit otroligt skönt, precis som Fredrik så har Hannah i den här processen hela tiden vurmat för att jag ska göra det som känns bäst för mig, inte lagt några personliga aspekter på problemet alls utan bara stöttat helt och hållet utifrån mitt perspektiv och vad jag själv vill.

Nu måste jag jobba och när Hannahn vaknar blir det frukostbreak. :)

Ikväll blir det övertidsjobb och mer funderande kring analyser om vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0