Shoppingdagen

Hoppsan vad det blev shoppande idag. En gratis MacBook Air var inte så illa, och inte så dyrt. Testade Burger Kings Angusburgare, ganska kass faktiskt, och just det, en styck bil har jag varit och tittat på, som kommer att inhandlas.

Peagout 206cc från 2003. Den var nersatt pga en liten skråma i bakplåten och för mig spelar det inte mycket roll alls, det syns inte och jag fick den billigt på Toyota, den ska bara servas och fixas lite så skriver vi klart alla papper sen, det blir nog bra.

Den har inte en massa ös i sig, men det är nog alla bara tacksamma för, utan den är ganska snäll och en "glidarbil". Jag tror inte jag kommer ha den i massor av år heller, men i alla fall ett par somrar vore det trevligt att kunna cabba ner och glida genom skånska landskapet i maklig takt.

Frihet kan inte köpas. Pyttsan heller. :P

Imorgon ska jag försaka allt materiellt och ge mig in i klostervärlden. Det blir inga poster, ingen telefon, ingenting sånt på ett tag så oroa er inte :P. Jag kommer försöka lära mig massor om hur det är att gestalta munk eftersom jag ska på lajv sen, men jagska även ha samtal med munken så mycket jag kan och försöka hitta lite harmoni på insidan igen. Jag mår ganska bra nu, men det skadar inte att göra det här ändå, så jag kan blicka framåt.

Ta hand om er alla, jag skriver nog igen på söndag eller måndag när jag landat lite.

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Joakim

Ha det gôtt i klostret! Hoppas du lär dig en massa flashiga martial arts moves... eller det var kanske inte ett shaolin-kloster du skulle till?!? ;)



/J

2008-07-01 @ 10:18:52
Postat av: mamma

Låter mycket bra det där med att _GLIDA runt i det SKÅNSKA landskapet inte Göteborg utlandet eller ngt annat långt bort från Åstorp

2008-07-01 @ 15:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0