EM och grillat

Ja, det är ett hårt liv här. En kall öl, nygrillad fläskkarré (tack Pontus för kvarlämnat kyyyedd) och lite paprika och vitlöksbröd. Grabbarna var här i förrgår och igår, vi badade, spelade brädspel och pratade om livet och Jockes förestående bröllop.

Fortfarande lite jobbigt för mig att gå på bröllop. Även om det ska bli superkul och jag verkligen gratulerar Jocke och Sara, så blir det lite tomt - väldigt få kommer ensamma på bröllop och det påminner mig givetvis också om det "vi" inte fick möjligheten till. Men för dessa två är det perfekt, jag ska verkligen hurra högt!

Men just nu är det EM, öl, grillat och en fantastisk sommarkväll. Så det kan liksom inte bli dåligt hur man än mår.  :-)

Hoppas ni njuter av lördagskvällen lika mycket som jag.

Imorgon blir det varken mobil eller dator har jag bestämt. Bara naturen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0