Doktorn har talat

En Bakercysta, var analysen av vad det var som fick knäet att svullna upp. Det är en utgjutning av ledvätska som blir till en cysta och när den blir stor nog svullnar allt möjligt upp, och när den spricker gör det skitont och så vår man vätska överallt, det är därför mitt knä fortfarande är lite svullet, fullt av ledvätska.

Nu är det rollspel på schemat och sen får vi se om jag kan sova i lägenheten, kan finnas en risk att Karl är kvar i helgen, de skulle till Foteviken. Imorgon blir det lajvklädprovning (doktorn har gett grönt ljus för lajvande, med förbehållet att jag måste hålla noga koll på knäet dagarna fram till lajvet för om det svullnar upp igen är det rött kort) och sen ska jag förhoppningsvis träffa Jockum och tala om riddarskapet i MOC.

Dags att åka från Eksjö. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0