Combat Mode i Tallinn

Igår var vi ute med några av Irländarna och käkade, kommer nog foton lite senare, det var trevligt värre. Mitt knä började bråka vid sextiden igår och svullnade upp rejält, mot slutet av kvällen kunde jag knappt gå. Det är något lite bättre idag, men det är fortfarande 50% större än högerknäet.

Det lär bli pit stop i Eksjö på vägen hem, inte bara för att hämta bilen utan även för att ta en titt eventuellt. Vi får se hur jag löser det. Idag har vi annat att lösa, ska sitta på konferens hela dagen och sen hålla föreläsning i eftermiddag för ett fyrtiotal politiker från olika delar av Europa.

Det är bara att bita ihop. jag hoppas knäet håller för att gå på middagen ikväll i Tallinns stadshus, vore synd att missa, men i värsta fall blir det hotellmiddag och kuddar under knäet.

TA hand om er

Kommentarer
Postat av: mother

ta hand om dig du med

2008-06-26 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0