Bang Bang, he shot me down!

Dagens mentala övningar bestod av skytte mot ahmed the terrorist och mot lerduva. Lerduvor var svårare än jag trodde. Det var många lerduvor i övningen, men till slut var det sex skott kvar och jag sa "okej, nu kör vi skarpt test!" - Då satte jag fyra av sex, inte illa!

Här är jag med en styck nerskjuten Ahmed. Notera de små hålen. Så blir det efter en 6-8 skott med hagelgeväret.


Men allt är inte pang-pang såklart, en hel del handlar om att bara umgås med lille prins Oliver och prinsessan Linnea. Oliver är så aktiv så, men ibland sitter han still länge nog bredvid sin söta syster för att bli fotograferad.


Ikväll blir det sista delen av sagan om ringen del I och första delen av sagan om ringen del II skulle jag tro. Min mage är fortfarande lite i olag, men det får väl reda till sig ska jag hoppas. Annars är allt väl, jag trivs i den här källaren och det är större än lägenheten i Malmö. Och svalt och skönt och tyst när man ska lägga sig, det gillar jag. Det är ju fördelen med att bo i stugan eller här i Småland.

Ta hand om er därute!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sin mamma och pappa upp i dagen de små sötnosarna tänk vad tiden går.

Ha de bra

2008-06-21 @ 20:00:24
Postat av: El Fredrico

Du ser så där härligt stolt ut med ett vapen i hand! Härligt att se:)

2008-06-22 @ 23:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0