volvo betyder jag rullar, peugeot betyder 'utan batteri'

2 dagar efter mitt bilköp slog nån upp dörren mitt i min passagerardörr och lämnade ett litet märke. 8 dagar efter mitt köp fick jag första p-boten och en stendöd bil som inte rör på sig. startar snällt med lite bilbatterier, men så fort man stannar bilen dör den. Har nu spenderat tid på att köra runt, runt, runt, runt, runt och försöka få skiten att starta.

Lite irriterat. 8 dagar. Toyotasäljaren var lugn och ville jag skulle komma in imorgon. men jag är ju inte här imorgon, jag är i tyskland. så det får bli på tisdag, inte precis vad jag tänkt mig på tisdag. jag hade tänkt åka till göteborg nån gång i nästa vecka, bara över dagen/natten kanske, men det tror jag att ajg kan toklägganer om de ska ha min bil, ville ju visa upp cabben och träffa fredrik innan han ska bli pappa. Elina - kniiiiiiiiiiiip! ;-).

Får bli så snart jag lagat bilen. lite grinig är jag, you bet.

Kommentarer
Postat av: Maria P

Å, den som är så fiiiin! Men du, ett nytt batteri gör nog susen! :) Kram

2008-07-23 @ 22:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0