stuttgart flygplats

Nu är jag på väg hem. Längtar. Hoppas jag får bilen till verkstan imorgon, det hade varit skönt, och helst fått tillbaka den med en gång. Jag tror som Kalle att det är generatorn. Och så hoppas jag att det lugnar ner sig med exet och stalkandet, det håller ju inte.

På den goda sidan så kanske jag snart har en bloggdesign som heter duga på min publika blogg som jag vill starta, hade varit kul att ge sig in lite i bloggvärlden.

Ska försöka hitta tid att både ta mig till Göteborg (fredag, om jag fått bilen och om det passar med F&E) och träffa kusinerna (onsdag kväll 18.00 på Pepes i båstad i god gammal anda?). Men allt hänger på om jag kan få en bil att köra med. Grrr...

Imorgon blir det 100% arbeit som de säger här nere. Nu ska jag snart hoppa på planet.

kramar och allt det där!

Kommentarer
Postat av: F&E

Fredag låter finemang...det är mycket bra cab-väder i Götet;)

2008-07-28 @ 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0