äntligen ett hem

Idag kom min TV, lite spännande att den är EXAKT likadan som den jag köpte i England, en Sony som är väldigt trevlig och fin, 40 tum av kärlek. Och jag har börjat jobba igen, det finns massor att göra, jag ser definitivt hur jag kommer behöva ha nånstans att sitta rent fysiskt om ett tag, gärna ett kontor med lite fler människor som sällskap. tror jag. :)

Nåja, i vilket fall så börjar livet så småningom återvända till det normala. I helgen blir det nog resa till Tyskland, och jag ska försöka bli en bättre bloggare för vilken gång i ordningen vet jag inte :P

Har haft en otroligt skön helg och känner mig totalt avslappnad och ganska tillfreds med livet rent generellt - till och med på en måndag. inte så dumt. har varit och åkt lite cab idag, benet är något bättre så jag kan iaf röra på mig lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0