aloha

Ikväll blir det hawaiifest och vi har skurit ananas, papaya och mango så det känns som om c-vitaminet sprutar ur öronen. Lite svårt att komma i party mood har jag efter morgonens övningar och lite allmän osäkerhet, men det reder nog till sig. jag har inte hört något från exet i alla fall.

Korrektion. jag har fått mail nu. Med den vanliga visan om att jag är så fin och så bra och allt hon nånsin sett upp till och jag är stark och fin och en massa komplimanger som borde få mig att känna mig värdefull. Och ändå vet jag att det gäller bara tills nästa gång jag inte lyder hennes behov och sen försvinner det igen.

Som vanligt när jag sätter ner foten så mjuknar hon. Och tigger om att jag ska höra av mig. Och den vanliga visan. Nu gäller det att vara stark. Och hård. Och kall.

Fy fan.

Just nu är det inte sådär jätteroligt att vara jag. Hoppas detta är sista striden. Kanske om vi bryter helt kan det komma en dag där vi kan vara vänner igen, långt i en framtid. Fast förmodligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0