Nostalgitripp - i dubbelbemärkelse

Tänk så länge sen det känns, men det är faktiskt bara lite över ett år sen den här videon spelades in.


Om jag backar mitt liv 18 månader så har det gått fortare än någonsin att förändras. Backa 24 så har vi ännu större förändring. För två år sen var jag fast anställd men hade en längtan av att komma bort från jobbet som realiserades våren efteråt.

Märkligt hur fort livet skiftar. Nu är jag trött på det. Jag känner hur jag förändras hela tiden och det känns som om processen som påbörjades för flera år sen med sjukskrivning och sedan olyckan, med allt som hänt, har förändrat mig. Mindre passion och glöd, mer vuxenliv. Och en alltmer växande längtan av att slå mig ner och hitta rötter. Det var faktiskt ett av mina årsmål jag gjorde förra nyåret. Att jag skulle ha hittat en plats att slå ner rötterna på.

Men ibland hittar man fina minnen från förr. Som nätterna i Barca, eller vad säger du Fredrik? ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken härlig artikulation

2008-12-18 @ 13:55:28
Postat av: Fredrik

Och frågan är, var firar vi 10 år?

2008-12-19 @ 09:01:43
Postat av: Anonym

Hej vännen,



händer det inget i ditt liv eller? Jag vill ju läsa!!! :-)



Jättestora julkramar ifrån Getinge!

2008-12-22 @ 22:44:25
URL: http://mammaledigt.blogg.se/
Postat av: Petrich

hahaha! så det är den omtalade videon, kul att se, nu väntar jag bara på att få se den med dig björn!

2008-12-23 @ 16:48:38
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0