God Jul

Det har varit några dagar sedan jag skrev, och det är helt och hållet på grund av den rapport jag just nu håller på med och som kommer fortsätta plåga mig någon dag till innan nyår. Men för tillfället måste jag säga att jag tänkte hålla jul. Och i god ordning, precis som alla nätter den senaste veckan, har jag vaknat ganska prick vid 04.00. Det betyder att min kropp just nu lever ungefär i samma tidszon som Irans president. Inte helt smickrande.

Jag har dessutom fått brunt bälte i paketinslagning dessa dagar. Det köptes klsitermärken, klapp-lappar, papper, snören och allt så det stod härliga till. Mina paket har därför nått en estetisk nivå som tidigare varit omöjlig. Nu hoppas jag bara det ska dölja det i många fall tafatta innehållet måhända.

Jag blev också glad över att den käre lille Skinken, a.k.a William av klanen Axelzon, åkt iväg till julfirande med mamma och pappa iklädd de kläder han fick av mig i julklapp. Det betyder att han faktiskt kommer i dem, utmärkt!

Och idag ska jag till Malmö för julfirande och tomtande. Jag bjuder på lite bilder som avslutning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0