En trött morgon på tåget...

Många tågposter har det blivit i bloggens historia. Nu är det Göteborg-Stockholm på väg till ett möte. Och jag är trött efter ett par öl och shots igår. Inte så att man var full, men lite påverkad i alla fall, det räcker ju för att det ska vara segt att gå upp tidigt morgonen efter om inte annat.

Ska strax kolla igenom utvärderingarna från igår. Idag är en rätt rolig dag, mötet ska bli spännande och sen ska vi ju ha turnering imorgon. Men jag saknar Hannah såklart, mer och mer ju längre jag är borta. Känns lite som att vi växer mer och mer tillsammans och jag känner mig tryggare och tryggare i vår relation, vilket är oerhört skönt.

Jag har kanske en lägenhet också. Snart. Jag har nu bud ute på två lägenheter, båda vid Redbergsplatsen som jag ju känner och gillar sen tidigare. En budade jag på i början av veckan men har inte fått svar för säljaren tycker jag bjudit för lågt, den andra budade jag på igår och får svar på idag.

Jag orkar inte ta en bild på tåget så ni får hålla till godo med lite text. Ha en bra dag, läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0