En afton i Mölndal

Efter en lång dag i Borås, man blir alltid lite sliten av att hålla kurs hela dagen, kunde jag återvända mot Göteborg och tänkte i regnet på vägen till Mölndal att "tänk när jag bor här, att inte behöva vara 'borta' när jag är här och jobbar. Så många aktiviteter som blir jobb hemmavid helt plötsligt. Så många kvällar borta som blir kvällar hemma.

Har annars spenderat kvällen med att prata med Fredrik o Elina, chatta med Hannah, dricka glögg och äta vörtbröd i ett lugnt tempo för att varva ner, och så har jag skrivit en annons för min lägenhetsuthyrning. Vad tycker ni om den?

UTHYRES
På grund av arbete i Göteborg hyr jag ut min lägenhet i Malmö under 2009 med möjlighet till förlängning under 2010. Det är en perfekt lägenhet för studenten eller den ensamstående i ett av Malmös bästa lägen, bara några minuter från stranden på Ribersborg och med precis allting du behöver inpå knuten.

En compact-living arrangerad lägenhet som känns större än sina 19 kvadrat, där du har smart lösning med fräsch men liten dusch på toan, och ett rejält rum med grön utsikt, kokskåpsvrå (2008) med kokplatta, kyl och frysfack samt förvaring.
Lägenheten hyrs ut delvis möblerad med bland annat säng, bokhylla, köksbord, stol, fåtölj, litet bord m.m. El ingår. Våning 1/3. I huset finns mycket fräsch tvättstuga och även bastu som tillhör föreningen.

Lite avstånd:
Buss: två linjer inom 150m (linje 3,4)
Pizzeria & Grillkök: 150m
Konsum: 100m / ICA: 200m
Stranden: 800m

Är du rökfri, skötsam och intresserad av den här lägenheten så skicka ett mail till mig på [email protected] med följande information:
-    Namn, ålder, nuvarande bostadssituation.
-    Vem du är och vad du gör under 2009-2010 i livet.
-    Varför just DU vill bo i min lägenhet.

Hyra: 3.800 kr/månad inklusive el.
Hyresperiod: 1/1, 2009 till 31/12, 2009, med option på förlängning.

Förskottsbetalning varje månad, samt en månads deposition som återfås när kontraktet löper ut om lägenheten är i fullgott skick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0