lunchtankar

Hej!

Nu har jag ringt eniro och hitta och bett dem ta bort mina uppgifter. Hoppas det går bra. Och mina andra bekymmer verkar också lösa sig, skönt med förståelse. Vissa är bra fina.

Kanske blir middag med en av Malmöinvesterarna, annars blir det jag och min playstation2 ikväll, köpte en begagnad eftersom trean aldrig verkar komma, nu klarar jag mig ett tag i alla fall med lite lara croft, prince of persia och madden nfl.

Jag ska i alla fall äta på kvarterskrogen om det inte blir nåt med investeraren och sen blir det väl lite os-sammandrag, vill se invigningens sammanfattning. Jag vet nån som är bänkad i alla fall, min gode vän Tobias i Linköping ska försöka se så många timmar som det bara går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0