en dag på jobbet

Nu var han smärtsamt medveten om att jobbet börjat på allvar. För några dagar sen hade han haft första kvällsmanglingen och nu var han uppe innan sju för att jobba. Det var slut på semestern, det var ett som var säkert. Lite småvarmt hade det blivit också, även om madrassen var skön. Klockan sju på morgonen ville man inte vara uppe, då ville man ligga och sova i en säng, företrädesvis i en sval källare eller nåt.

Nu skulle han iväg till jobbet. Måtte det finnas kaffe dit de skulle!

Kommentarer
Postat av: Saschen

Välkommen åter, till den mörka verkligheten. Eller, nej, mörk är den ju egentligen inte. Den är full av ljusglimtar... Tack för din hälsning tidigare, du är söt. Eller gullig. Eller bådadera. Omtänksam iallafall. Jag får fortsätta kommentera så jag ohotad kan ta lite semester utan att förlora ledningen i kommentarer här. ;) Fast, äh, jag bryr mig inte om det. Bara kul att du ser dom. Hoppas du mår bra. Trots alla omtumlande dagar som har varit. Tankarna finns hos dig Björnen. Du är guld värd och fortsätt ta hand om dig vännen :)

2008-08-23 @ 03:37:33
Postat av: mamma

jag gillar Saschen verkar vaa en vettig människa

2008-08-23 @ 10:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0