oj vad länge sen

Jag vågar knappt kolla hur länge sen det var sedan jag skrev, det har varit två extremt hektiskta veckor nu innan det kommer in nytt folk på bolaget. Alla jobb man dragit in ska ju genomföras också. 

Idag vaknade jag 06.10 av ett sms från Yvette som är på väg hit idag, hon hade kommit till tågstationen. Nyss pratade vi kort och hon är nu i Manchester på flygplatsen. Snart, snart. 

Tills dess är det mer jobb som väntar. Det är otroligt kul när det går bra att ha eget företag och se det växa. Men det är också en massa att göra, såklart. Nu väntar spännande månader när vi ska in i säljperioden och verkligen öka tempot. 

Egentligen är det rätt spännande, om man ser på mängden timmar som vi producerar, med konsulter och allt som jobbar regelbundet så kommer vi vara ungefär motsvarande 3 heltidstjänster från och med nästa vecka. Det är lite coolt.

Men det tar på krafterna, jag reser ganska mycket. Det är inte som när jag var på väg in i väggen, för det är ingen stress på det sättet (bara när man kollar på ekonomi och räknar kronor). Det är mest att man blir trött när man inte har ett par dagars vila i veckan. Det har varit så extremt mycket resor på sistone nämligen att jag rest även på helgerna och det är rätt skönt med en helledig lördag till exempel.

Men nu ska jag jobba lite och sen kommer Yvette, min fina älskling.


image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0