Mr. Travel

Shit vilken full fart det är på allting. I måndags och tisdags var jag i Stockholm, i onsdags i Göteborg, i torsdags i Malmö, fredag till måndag i England, idag i Malmö, imorgon från malmö till gbg och på torsdag i borås, fredag i sthlm, lördag i gbg och söndag-måndag i malmö.

Jag kommer verkligen behöva vila lite sen...

Annars är allt bra, saknar redan flickan fastän vi sågs imorse. Det vore trevligt att få vakna upp med henne fler morgnar, men hon kommer ju snart igen! Det känns faktiskt lite kul även när jag måste jobba som i måndags, att vi delar vardagen där jag är iväg med mitt, hon med sitt osv.

Annars växer det så det knakar och får jag bara tid att börja sälja lite så kommer företaget bli ännu större. Det kommer bli lättare sen när vi blir fler på skeppet, helt klart.

Nu måste jag skicka lite mail till Lettland och sen måste jag varva ner och sova lite.

Kommentarer
Postat av: Saschen

Wow, känns som riktigt tunga veckor nu. Full fart upp och ner över landet...
Fast det är väl så om man fill komma igång och köra så fort som möjligt. Lycka till och slit inte ut dig helt nu!

2007-09-05 @ 12:40:23
Postat av: mamma

Saschen verkar vara en riktigt bra kompis

2007-09-05 @ 14:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0