fredag, fredag, varje fredag

Idag blev mötet inställt som jag skulle på. Trist möte, men nödvändigt. Jaja, dagen får ägnas åt annat. Jag har mjölk nog för en kopp te till. Och jag har ingen cola. Det kommer krävas att jag tar mig ur mysbyxorna och ger mig av till ICA någon gång under dagen tror jag minsann.

Ikväll blir det ledigt, jag ska spåna lite på det Stora Projektet som nu börjar röra lite på sig. Och imorgon ska jag ut och fixa en present till Fredrik och så ska jag slappa och njuta en dag.

Söndag är det kyrkvärd + konfaledare som gäller och sen är det R&R. Måndag är det Malmö, tisdag åker jag tillbaka. Onsdag-fredag är jag hemma och på lördag är det fest, för Fredrik fyller år (måndag).

Det är härligt att ha en gigantisk himmel att titta ut på när man sitter och jobbar. Inspirerande!

Kommentarer
Postat av: mamma

äntligen lite liv i luckan

2007-11-23 @ 11:34:50
Postat av: Anna (Cellen)

ÄNTLIGEN går det att kommentera .. har haft lite strul med det. Hoppas allt är fint. Är i Stockholm hela veckan för show, annars hade vi kanske kunnat ses för att lösa det där med banken. Har också Swedbank nu. Men en annan gång kanske. Pussen

2007-11-25 @ 11:07:01
URL: http://miss-persona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0