Träning

Idag köpte jag ett nytt träningskort för att komma igång. Fredrik och jag ska gå på samma gym så jag får lite mer regelbundenhet, då kan vi båda piska varandra för att det ska bli bra.

Annars är Riga fortfarande i tankarna. Inte bara för att det var en kul helg utan för hur jag mådde när jag var där, när jag faktiskt umgicks med människorna där. Inte en tanke på jobbet, inte en tanke på annat, bara närvaro i stunden. Och så mycket tankar på den andliga utvecklingen där också.

Hmm, det kommer nog dröja innan jag tuggat färdigt på de här tankarna. Imorgon ska jag sitta på Fabel, måste försöka få till stånd nästa steg av ett kundprospekt, samt göra klart ett upplägg för en införsäljning med Erik i Sthlm och skicka ut ett uppdrag. Sen ska jag kolla av hur långt Jonas kommit, fixa lite texter till Sevens hemsida som jag inte hann med idag och samtidigt nånstans ta mig hem.

Det blev inget spel imorgon med Cthulhugruppen för Dionysos, vilket var lite trist, samtidigt skönt med lite mer fri tid, det kan behövas. Tre kampanjer är på gränsen av vad jag hanterar.

Nå... nu är det dags att logga av. Fördelen med att träna är att man är trött på kvällen. Och så fick vi ätit tacos, och jag lagade fyra portioner köttfärssås av resterna. Najs.

Imorgon: torsdag, sen helg. Lajvmöte, kyrkan och en lördag med träning och lite privat jobb och i övrigt lite funderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0