skum dag

Idag har jag varit SÅ låg... mår riktigt kass. Depressionsattack lite sådär. Ingen egentlig anledning. Kanske att helgen var så fantastiskt BRA på alla plan så att det blev lite verklighetschock när man kom tillbaka.

Jag vet inte riktigt... jag tycker det rä bra att jag ska på föreläsning resten av e.m. så jag inte behöver tänka på jobb på det sättet. Ikväll ska vi fixa tidningen och jag ska göra klart lite grejor som blivit liggande... ja, nåja... nu måste jag gå och få ordning på saker och ting.

Tror att dagen ska ordna till sig. Lite Delirious och Hillsong och lite bra polare som stöttar så fixar man även de lite halvkassa dagarna :)

Kommentarer
Postat av: Joakim

Det är post-D&D syndrom, bergis! Botas med en fet dos Dungeons den 16/6! :) Lovar! :)

2007-05-21 @ 19:32:50
Postat av: Saschen

Blir nog lite verklighetschock efter kanonhelger.. kan själv känna av det, men du kommer igen björnen! :-)

2007-05-23 @ 00:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0