Lite ont i magen...

Det var kanske bara grillen... nej, det var gott att grilla, men det känns lite obehagligt. Jag vet att det ligger en gigantisk konflikt framför mig och jag kommer behöva ta den snart, förmodligen redan på måndag. Jag känner inte att jag kan vänta.

Men det är skitjobbigt. Alla som känner mig vet att jag är verkligen urkass på konflikter. Speciellt med så höga insatser. Att behöva gå till jobbet med ont i magen är inget jag ser fram emot. Alls.

Tankarna bara vandrar. Lyssnar på musik, försöker jobba lite, ser solen gå ner över hustaken. Snart är det helt mörkt här och jag inväntar söndag. Sen måndag. Sen dags. Tror jag. Om det inte blir tokhektiskt och jag inte hinner göra nånting alls.

Värdecheck för kund, katalogen iväg till tryck, texter och bilder till publika hemsidan och en del brev och texter till Carin som behövs. Sen ska kundbrevet organiseras. Inget måndagsmöte dock. Kanske jag hinner. Hoppas hon har en bra dag så att jag kan ta diskussionen och få det gjort. Jag vet att jag kommer må bättre efteråt.

"Ibland måste man göra det som är rätt, annars är man bara en liten lort."  -Skorpan Lejonhjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0