härlig lördag

Uppe med tuppen, pratade med mamma och sen till gymmet för ett bra pass. Lunchkonsert i Domkyrkan, sen satt jag några timmar på ett fik och jobbade med ett projekt. Efter det gick jag förbi Domkyrkan igen och lyssnade på lite körmusik, sen handlade jag en 3G-uppkoppling till laptop så att jag kan vara uppkopplad var jag än är med min dator, det är bra om man vill sitta på fik och jobba eller är i Malmö eller Sthlm, aldrig behöva bry sig om det finns uppkoppling eller inte.

Nu har vi kött på grillen och rotsakslåda i ugnen. Härlig lördag.

Men tankarna gnager ändå.... snart är det måndag igen och förmodligen kommer jag att behöva ta upp THE issue nästa vecka. Kan inte vänta med gott mod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0