Första veckan som min egen

...det finns många idéer, tankar och annat som far runt i huvudet på mig. Hela veckan har varit helt underbar. Allt har bara FUNKAT, sedan jag sa upp mig. Det är likadant varje gång jag följer min egen väg, den väg som jag sakta guidas på och som jag själv VILL gå. Så fort jag vågar ta ett steg får jag två till som hjälper mig.

Det är bra. Riktigt bra. Den här helgen är bara min egen, ingen annans. Jag har bokat av allting och det enda jag har som hållpunkt är kyrkan 10-12.30 på söndag. Annars ska jag träna, jobba och utveckla min affärsidé på ett vettigt sätt, det är i alla fall min förhoppning.

Ikväll ska jag skriva lite till på en del av mina ideella projekt och så ska jag komma i säng i vettig tid så att jag kan vara och träna när de öppnar imorgon.

Hinner inte skriva mer nu... men jag mår bra, riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skööönt att läsa

2007-05-13 @ 10:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0