Bilder från Lettland

Här är lite bilder från Lettland :)

image73
Hotellets lobby.


image74
Riga har många vackra byggnader. Här, ett hus från Hansaperioden.

image75
Patrik och jag tar ett snack på lekplatsen medan mamma leker med Angelina.

image76
Som sagt, medan mamma leker med Angelina.

image77
Prinsessan Angelina gör som hon själv bestämmer, även om det tar tid att äta potatismos med tandpetare :D

image80
Mamma Hanna med andra dottern, Anja. Pizza är gott.

image81
Här är hela gänget! Från vänster, nedre raden: Erika, Astrida, Darta, Anna-Marta, Karina och... nån mer som jag inte minns namnet på. Och bakom står Patrik, Janis och Marika. Ett underbart gäng!

image83
Maffiga lokaler!!!


image82
Efteråt blev det pizza med hela gänget uppe hos Patrik & Hanna. Jag kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera en söndag. :)


image84
För er som gillar närbilder på undertecknad kommer här den enda jag hittade. Dessutom har jag själv tagit bilden. Och Erika ler lika mycket som hon alltid gör :)

Ja, det var resan i bilder det. Fantastisk, underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0